O inwestycji
Warunki zakupu
Cena brutto
7 100 - 10 501 zł/m2
Dostępne metraże
28,29 - 111,94 m2
Dostępnych obiektów
98
Cena garażu brutto zł
brak
Cena miejsca postojowego brutto zł
informacje u dewelopera
Współpraca z bankami
tak, z doradcami finansowymi
Waloryzacja wpłat
brak
Zasady rezerwacji
informacja u dewelopera
Pierwsza wpłata
informacja u dewelopera
Raty
informacja u dewelopera
Własność
własność
Budynek
Kondygnacje
1 podziemna i 4 naziemne (parter i 3 piętra)
Ilość mieszkań
119
Ilość mieszkań na piętrze
bud. A1 mieszkań 12, bud. A2 mieszkań 11, bud. A3 mieszkań 6
Klatki
- metoda lekka mokra z użyciem wełny mineralnej lub tynk gipsowy maszynowy;
- malowanie farbą akrylową lub natryskiem;
- posadzka z płytek gresowych;
- oświetlenie LED.
Winda
dźwigi osobowe w każdej klatce schodowej
Garaże
122
Komórki lokatorskie
dostępne, informacje u dewelopera
Strony świata
W/S/N/E
Ogrodzenie
nie
Ochrona i monitoring
tak
Plac zabaw
tak
Wykończenie
Okna
aluminiowe
Rolety zewnętrzne
nie
Drzwi wejściowe
tak, antywłamaniowe klasy RC3
Kuchnia
elektryczna, puszka z zasilaniem trójfazowym
Opomiarowanie
tak
Wykończenie pod klucz
tak, informacje u dewelopera
Dodatkowe informacje
- smart home ready
- własny park na terenie inwestycji o wielkości 1 ha (strefy sportu, boisko wielofunkcyjne, place zabaw dla dzieci w każdym wieku, łąka kwietna, ogród sensoryczny)
Instalacje
Biały montaż
nie
C.O.
ogrzewanie i C.W.U. z sieci miejskiej (MPEC), grzejniki płytowe, stalowe, grzejnik drabinkowy łazienkowy
Telefon, internet
instalacja światłowodu doprowadzana do tablicy teletechnicznej w mieszkaniu, gniazdo internetowe
Telewizja kablowa
gniazdo RTV/SAT
Domofon
wideodomofon z dotykowym, kolorowym ekranem
Technologia
Ściany zewnętrzne
żelbetowe monolityczne, pomiędzy mieszkaniami i korytarzem: żelbetowe/betonowe lub murowane
Ściany działowe
pustak ceramiczny o grubości 12 cm i 8 cm, tynk gipsowy maszynowy, w łazience zatarty na ostro
Sufity i ściany wewnętrzne
tynk gipsowy lub szpachlo-gips
Podłogi
podłoża pod posadzki z wyprawy cementowej zatarte na ostro, zbrojone z izolacją termiczną ze styropianu (styropian podłogowy gr. 3 cm + styropian tłumiący kroki gr. 3 cm)
Elewacja
w technologii lekkiej mokrej systemowej, warstwa wykończeniowa: tynk elewacyjny
Parapety
zewnętrzne: tak, wewnętrzne: brak
Podjazdy do budynków
ul. Łokietka, ul. Glogera
„Slow City” to jedna z nowych inwestycji firmy deweloperskiej EKOPARK. Projekt powstaje w Dzielnicy IV Prądnik Biały, pomiędzy ulicami Łokietka i Glogera.
Na aktualny etap „Slow City” złożą się trzy budynki: A1, A2 oraz A3, liczące 4 kondygnacje naziemne oraz jedną podziemną, mieszczącą miejsca postojowe. Łącznie w pierwszym etapie osiedla „Slow City” znajdzie się 119 mieszkań o zróżnicowanych metrażach i rozkładach pomieszczeń. Zaprojektowane tu lokale mają powierzchnie od nieco ponad 28 metrów kwadratowych do prawie 112 metrów kwadratowych i oferują od 1 do 5 pokoi. Do mieszkań na parterze przynależą przydomowe ogródki, lokale na wyższych kondygnacjach posiadają zaś balkony.
Klatki schodowe w budynkach wyposażone zostaną w oświetlenie LED. W standardzie w mieszkaniach zastosowane będą między innymi antywłamaniowe drzwi wejściowe klasy RC3 oraz aluminiowe okna. Ogrzewanie i ciepła woda w budynkach pochodzić będą z sieci Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej (MPEC).
Osoby zainteresowane wykończeniem i wyposażeniem zakupionego mieszkania skorzystać mogą z oferty profesjonalnych firm, współpracujących z inwestorem od kilkunastu lat.
Nazwa inwestycji oddaje ideę, jaką przyjęli twórcy osiedla – osoby, które tu zamieszkają, będą mogły zapomnieć o miejskim zgiełku i pośpiechu, żyjąc w stylu „slow”, doceniając uroki życia i korzystając z kompleksowej oferty, jaką w ramach osiedla proponuje EKOPARK. Dzięki zaprojektowanym tu strefom handlowo-usługowym mieszkańcy „Slow City” będą mogli na miejscu zaspokoić większość bieżących, codziennych potrzeb.
Mieszkania na osiedlu „Slow City” powstają w standardzie „smart home ready”, co oznacza, że przygotowane będą na dobrowolne zastosowanie inteligentnych rozwiązań we własnym zakresie, pozwalających między innymi na sterowanie temperaturą, oświetleniem, sprzętami AGD, czy muzyką w mieszkaniu za pomocą głosu lub smartfona.
W trosce o bezpieczeństwo mieszkańców osiedla jego projektanci zdecydowali o minimalizacji ruchu kołowego, wydzielając także strefy „uspokojonego” ruchu. Szczególny nacisk położony został na podniesienie bezpieczeństwa w miejscach, w których znajdują się dzieci, rodzice z wózkami i rowerzyści. Wśród rozwiązań, jakie chronić będą zdrowie i życie mieszkańców „Slow City”, wymienić można również budowę progów spowalniających w pobliżu przejść dla pieszych, ustawienie znaków ostrzegawczych i komunikatów dla dzieci, czy opracowanie ułatwiającego komunikację systemu identyfikacji poszczególnych elementów osiedla. Dodatkowo teren inwestycji będzie objęty całodobowym monitoringiem, a wejścia do budynków wyposażone zostaną w wideodomofony wysokiej jakości, z dotykowym, kolorowym ekranem.
Inwestor, firma EKOPARK, zadbała także o potrzeby młodszych mieszkańców osiedla, projektując na jego terenie liczne place zabaw, przystosowane dla dzieci w różnym wieku oraz ścieżki edukacyjne.
Wyjątkowym elementem, wyróżniającym inwestycję „Slow City” spośród innych projektów deweloperskich, będzie własny, pełen zieleni park o powierzchni 1 hektara, zlokalizowany w centrum osiedla i oferujący jego mieszkańcom specjalnie zaprojektowane strefy sportu i wypoczynku. Na terenie parku znajdą się ścieżki spacerowe o łącznej długości 4 kilometrów, trasy dla biegaczy, wielofunkcyjne boisko, siłownia na świeżym powietrzu, zielone polany dla ćwiczących jogę czy pilates, ogród sensoryczny, a także dystrybutory z wodą dla spragnionych i zmęczonych aktywnością fizyczną.
„Slow City” zlokalizowane zostało u pomiędzy ulicami Łokietka i Glogera. Położenie inwestycji gwarantuje dobry dostęp do infrastruktury handlowo-usługowej i edukacyjnej. W pobliżu działają sklepy spożywcze, w tym również popularnych sieci, takich jak Biedronka, Lidl, czy Żabka. W sąsiedztwie funkcjonują także lokale gastronomiczne, między innymi pizzerie i kawiarnie. Rodziny z dziećmi docenią też dostępność placówek edukacyjnych, w tym przedszkola i szkół podstawowych.
Ścisłe centrum Krakowa odległe jest od osiedla „Slow City” o zaledwie kilka kilometrów, a dojechać do niego można zarówno samochodem i rowerem (poprzez ulicę Władysława Łokietka lub ulicę Pachońskiego), jak i autobusami komunikacji miejskiej, której przystanki znajdują się przy pobliskich ulicach Zygmunta Glogera i Łokietka.
Dodatkowo w niedalekiej przyszłości układ komunikacyjny w tej okolicy ulegnie całkowitej zmianie dzięki zaplanowanej w pobliżu Trasie Wolbromskiej. Trasa ta zapewni nie tylko szybką komunikację z centrum Krakowa, ale także z jego północną obwodnicą, która dzięki węzłowi „Zielonki” umożliwi sprawny dojazd do Portu Lotniczego Kraków Airport w podkrakowskich Balicach i wyjazd z miasta w kierunku północnym, w tym do Warszawy. Niezwykle ważny dla osób preferujących komunikację zbiorową będzie zaś przede wszystkim fakt, iż w sąsiedztwie inwestycji poprowadzona zostanie nowa trasa tramwajowa, z przystankiem umiejscowionym w odległości kilkuset metrów od „Slow City” i sąsiadującym z nim nowym parkingiem „Park&Ride”. Wzdłuż nowej ulicy zaplanowano także ścieżki rowerowe i ciągi piesze. Obok inwestycji powstać ma również nowy przystanek autobusowy, obsługiwany przez Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne (MPK).
Dzięki nowej drodze publicznej, którą zrealizuje EKOPARK, osiedle „Slow City” zyska także wyjazd w kierunku ulicy Łokietka, którą pojechać można w kierunku centrum Krakowa nie tylko samochodem, ale także autobusami kursującymi między innymi do pętli Krowodrza Górka i do Bronowic Małych.
Pierwszy etap inwestycji „Slow City” ma zostać zrealizowany w II kwartale 2022 roku.
wysyłanie formularza
wysyłanie formularza