Reklama dźwignią… sprzedaży mieszkań

Na rynku

Reklama dźwignią handlu – to stare, ponadczasowe powiedzenie. Mimo upływu lat wciąż pozostaje w pełni aktualne, także na rynku nieruchomości.

fot. R
fot. R

Firmy z branży deweloperskiej zdają sobie z tego sprawę i starają się na różne sposoby podkreślać atuty realizowanych projektów mieszkaniowych. Tradycyjnym sposobem promocji jest chociażby uczestnictwo w targach mieszkaniowych, na które zwykle wybierają się już osoby zainteresowane kupnem nowego M. Chcąc to wykorzystać, większość deweloperów zwykle oferuje na takich imprezach specjalne, okazyjne ceny lub inne promocje.

Nowoczesną formą przyciągania uwagi klientów jest wizualizacja nieistniejących jeszcze mieszkań za pomocą wirtualnego spaceru. Zdarza się, że zachętą do zakupu mieszkania jest dla niektórych nabywców fakt, że tuż obok za ścianą zamieszka osoba z pierwszych stron gazet. Możliwość codziennego plotkowania z publicznie rozpoznawalnym VIP-em bez wątpienia podnosi rangę obiektu w oczach planujących zakup lokalu, w którym spędzą kolejne kilka lub kilkanaście lat.

Nazwa jest ważna
Bez względu na to, jakie formy promocji są wybierane, żeby były skuteczne, muszą spajać się w kompletną strategię marketingową. Jednym z podstawowych elementów takiej strategii, oprócz reklamy, jest również sama nazwa projektu, czy całego wybudowanego osiedla. Nazwa powinna oddawać charakter inwestycji. Inna nazwa będzie odpowiednia dla projektu przeznaczonego dla będących jeszcze na dorobku rodzin z małymi dziećmi, którym zależy na lokalizacji ułatwiającej szybkie dotarcie do szkoły, przedszkola lub na zakupy do centrum. Inna nazwa będzie z kolei odpowiednia dla kameralnego, kilkupiętrowego budynku oferującego lokale o charakterze apartamentowym, usytuowanego nieco bliżej terenów podmiejskich, a dalej od ruchliwych ulic. Należy zaznaczyć, że pomysłowość deweloperów w tworzeniu nazw projektów jest olbrzymia, a niektóre mogą nawet zaskakiwać. Większość nazw można jednak przyporządkować do kilku głównych kategorii. Najwięcej inwestycji bierze swoje miano od ulicy, osiedla, dzielnicy czy nawet od nieformalnie funkcjonującej nazwy rejonu miasta. Sporo projektów deweloperskich posiada nazwy obcojęzyczne. Popularne są również nazwy kojarzące się z terenami zielonymi.

Poniżej podajemy krótką listę przykładowych nazw krakowskich projektów deweloperskich będących obecnie w sprzedaży.

Ulica: Apartamenty Brzegowa, Lema, Apartamenty Mogilska, Czyżewskiego 1, Lipska 4-6-8, Apartamenty Wielicka, Ostatnia;
Rejon, dzielnica, miasto: Nowe Dąbie, Wzgórze Krzemionki, Osiedle na Zakolu Wisły, Enklawa Prądnika;
Obcojęzyczne: Bulevar Verde, Future City, Panissimo, Art City, Modernity;
Tereny zielone: Zielony Most, Słoneczny Zakątek, Słoneczne Kliny, Słoneczne Wzgórze;
Mieszane: Osiedle Jurajskie, Sołtysowska Park, Bagry Park, Konopnicka City Park, Wielicka Garden, Rezydencja Walenty, Zielony Prądnik, Panorama Krakowska, Lea Residence, Lazurowy Park Bronowice;
Ciekawe: Osiedle Harmonia, Osiedle Dobra Forma, Osiedle 7 Życzeń, Zaczarowany Młyn, Zacisze Kordiana, Kopenhaga.

KAN

Czytaj także:

Domy Na Polach – inwestycja w Bronowicach

Zamknij [x]

Czytaj także:

Domy Na Polach – inwestycja w Bronowicach

Zamknij [x]